allt kan gå så fort. .

& sedan är allt över, på två röda sekunder.



Staffan som var min stypappa i säkert 4 år har dött, jag kan inte riktigt förstår de. vad hände ? mamma skickade ett sms till mig när jag jobbade & skrev att han var död. & jag tänkte, nä. hon har kollat fel. . & när jag kollar själv, så jo. . hon hade rätt. Jag försöker hitta Jenny & Emils nummer för att kunna höra av mig, för jag vill veta vad som hänt honom, vi levde ju tillsammans med hans barn & hundar, var alltid där ute. . & nu är han borta ? & det som hände i Perstorp, dom som blev innebrända, de visade sig vara Oves Farmor, Linus Emma & Emelies gammelfarmor. . & idag på jobb kommer de en pappa som var helt förstörd, hans pappa hade fått hjärtinfrakt. vad händer ?

jag blir rädd för världen vi lever i, jag kan vara död imorgon. . det är de som är det sjuka.
ska städa nu & sedan ringa Togge. . han ville ju ut & ta en öl idag.
& sedan fixa blomma till begravningen.



Vila I frid Staffan & Greta.
vilken grym värld vi lever i.

Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Jag skulle också vilja vara död imorgon.

2007-11-16 @ 14:02:42
URL: http://HelenaSkog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0