3 dagar. .


sen åker vi bort mot solen som ska värma min bleka hud. . & jag kan säga att dom på jobb är duktigt avundsjuka ;P hade jag också vatt iof. ska verkligen bli så skönt, & imorgon öppnar jag & sedan slutar 12 :) skönt. darling ska tvätt imorgon & sedan får vi sticka & handla & städa. . så de är gjort.

igår var jag med mamma i lokalen, det var tupperware party, & jag köpte mig fan en skål ;P de ni ; ) ska bli fin på bordet till jul, hih ! det var mys. klippte alla katternas klor också, jag menar Nelle han vill ju knappt komma fram till mig, likaså simon ;P

har kanske fixat stuga nu till nyår, ingen annan gör ju de. så då får ju jag göra de som vanligt, & som vanligt fixar jag det också. men kommer inte tjatta på någon i heller. vill någon vara med får dom säga ifrån. darling har frågat sina vänner, & kankse danne nicky andersson carolin kanske är med, dom skulle kolla sina scheman.  togge är med. så de löser sig. . hade vatt ordentligt mysigt : ) !

ska sminka av mig & vänta på darling sedan ska vi sola. . : ) & sedan äta.


& min mamma har ändå fixat en vattenkokare ;P jag råkade nog paja vår på jobb ;/ ! min mamma är bäst .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0