;//



jag har jätte mycket busar i min näsa & klockan är bara åtta. jag vaknade av att älsklingen skulle gå & jobba & frågad om han fick låna mitt busskort, men då fick han ladda på de så jag slapp :)  & det gjorde han. Idag ska jag träffa syrran en runda i stan, sedan blir de hem & göra ve sig. . & Ronny kommer, sen beger vi oss bort mot Desi & har fest :D ! sedan skulle syrran nog inte ut så hon får ha nyckel så hon kommer in, för jag tror darling sover då han ska jobba imorgon också. men sedan ska jag möta upp Lina & ringa Togge & Matte , då vi ska göra stan osäker. : ) ! blir väl tempel eller något, får se. Jag & Lina har alltid kul, så vart vi hamnar spelar ingen roll : D ! & gud va jag är seg på att skriva, klockav var o8.o8 när jag började skriva. & nu är klockan halv nio. . jag sitter & glor på allt annat runt omkring, som tv;n ! ska kanske göra ngt vettigt : ) lägga mig på soffan - igen !

vi ses i vimlet.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0