Valborg.

helt okej. :)

grillning & sedan mys. & bussen, & utgång :) ! hamnade på stinsen för att kissa, & då möte vi på mesen som spelade som vanligt, fick dra bort togge där ifrån. sen hamnade vi på hampan, KRYDD mö folk ;P men vafan, jag klarar mig alltid. :P gick in för att beställa, & vips vem stod inte där & tog mig på ryggen, jo, tjockesebbe. Haha, Hej lixom , men han pallade inte trycket så han stack efter bara ngn få minut. Togge & jag beslöt oss sedan för att stanna kvar inne , FRÖS röven av oss. & dansade lite smått med allt folk runt omkring. HAHA. . sedan slog vi oss ner vid ngt bord, HEJ ?!

vi beslöt oss för att inte stå i ngn kö alls, (fast vi stod typ i 45 minuter utan att ngn hände) :S ! min älskling kom & hämnade mig & cattis åkte hem. Togge & frida åt kebab ;P !


det var rät lyckat ändå, mycket roligt som hände, folk man ville slå & spy på ;P haha. menvafan. vi klarade oss, vakterna var nog lite trötta på oss,jag & togge sprang & kollade köerna hela tiden ;P ! moha.




nu ska jag till min älskling & mysa :) ha de så bra.






PUUSSS :)




& de bästa med denna helgen är att min prinsessa har vatt hos mig :) UNDERBART .
jag älskar den finaste flickan i världen mest :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0