how can i love you.

Enrique Iglesias är kung :D !

efter jobb hoppade jag av på väla, skulle bara inom GINA TRICOT för att köpa mig en klänning. . sagt & gjort. :) gick ner till CUBUS, :D hittade mig en jacka , & vidare till LINDEX & där hittade jag mig en väska . . haha, sen gick jag till SMYCKA & köpta mig 2 par öronhänge. . så kände jag att när jag ändå var på de hållet kunde jag lika bra titta på H&M, där hittade jag en lite kjol till snäck :D ! & inne på INDISKA hittade jag även ett par söta skor, men icke. Baby & mamma hade blivit TOKIGA på mig ;) så de får väl bli en annan gång ;P !

Nu är jag bara sugen på att dra & sola. . så ska nog de.
fast de får bli efter glassen ;D mums. (känner mig som en sumo)




nä, jag är fattig. stackars mig. . :) ändå ska jag sola.




saknar min bajsdarling.
jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0