dagar.

som är svårare än andra. .
idag är ändå en bra dag.

folk frågar mig jämt nu om hur jag mår. . vadå undrar jag, men idag när jag tittade mig i speglen såg jag. all min glans har försvunnit. jag ser ut som en trött sliten gammal ngt, kan inte sätta ord på det. men ser verkligen skit dum ut. . varför har de blivit så  ? kanske bara en period. den går över snart. . jag hoppas verkligen, jag vill se ut så här. & att folk jämt ska fråga hur jag mår. för okej, jag mår inte bra alla dagar, (gör ngn det?), men inte så ofta som folk frågar mig heller.
jag ser ut som en tråkig människa, blek grå & bara trist. & jag HATAR de.

nu ska jag prata klart med alla på msn, sen ta bussen ner till min älskling.





PUSS, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0