bättre kan inget vara.

hur mysig helg har inte jag haft då : ) ?
ubermysig.


fredag
: jag & älskling skuttar ner till hampan för att mysa. & det gjorde vi, mös massa. gick hem & sov, älsklingen skulle jobba på lördagen.

lördag: jag möte upp syrran & innan de handlade jag SJÄLV inne på systemet :) hah. jag kan ju. sedan bar de mot laserdom, onka köpte presentkort & vi gick hem till Calle för att lämna mina saker. åter tog vi stegen ner mot stan & sedan hamnade vi på hampan. blev många öl & nya vänner ; ) he. så när älskling kom för att hämta mig var man lite rund under fötterna. in på OJ & handlade till vår piknik :)  & sedan hem för att stoppa ner sakerna i en STOR väska. promenerade ner mot margareta parken, väl där mös vi åter igen :) mat & vin.  men efter ett tag var vi båda mega sega så beställde taxi & åkte hem. iof in på 7 eleven först & sedan hem & glo tv, båda somnade på soffan ;P haha. vaknade vid 23 tiden, in på toa & sminade av sig, borstade tänderna & rätt ner i sängen. & sedan ringer telefonen , de var Cattis. Haha, ops, sorry glömde ringa : / ! & efter de ringde onka "vadå, SOVER NI?" ;p haha, japp. hela lördagen kändes jääättte lång. men hade jätte mysigt. : )

tack för en bra helg. & idag ska jag ner till staffanstorp, värsta marknaden ; ) ! he, åka ngn karusell med sessan min. :) uberskönt väder också ju :) & bara så alla vet så fick jag förlängt på dagiset, bara för jag är så jävla bra ; ) !


sen blir de nog en promenad när jag kommer hem, kan ju inte sitta inne i detta vädret, eller hur darling ; ) ? !
   image40     image41  


   image42       image43   



   image45        image48   



   image49         image51

                                       Jag älskar dig , kommer aldrig någonsin sluta med det. 
                                                                                (v)



                                       
















jag är snyggast i världen
             iaf -idag ; )
        

Kommentarer
Postat av: shoegal

DU ÄR ALLTID SNYGGAST I VÄRLDEN. och ni 2 är så soeta.

2007-05-07 @ 00:23:03
URL: http://www.butterflie.blogg.se
Postat av: camilla

nämen oj vad söta ni är då...länge sen man såg dig Madde...hoppas att allt är bra med dig..

2007-05-07 @ 06:52:48
URL: http://q65.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0