angel.

ängel, du vet att du var mitt allt.




som de känns för tillfället - orkar jag inget mer. när jag väl sätter mig ner utan att göra något känner jag hur orken bara försvinner. folk på jobbet har frågat om jag mått bra, & jag mår bra, bara att min ork försvinner så hastigt ifrån mig & jag orkar inte göra ngt åt de.


men kanske förtillfället mår jag inte bra, jag vet inte riktigt vad de är som händer här. ibland känns de verkligen så jävla toppen - allt. medan nästa sekund känns allt verkligen, jag menar verkligen botten. & vad gör man då, låtsas som inget har hänt, vänder ryggen mot alla. . eller ska man sitta & prata om något man inte själv förstår sig på, för de är ju det, jag vet inte vad felet är, kanske bara är de något mönster som jag hamnat i.  & snart släpper de, & det blir som vanligt igen. jag kan hoppas & tro. .


jobb imorgon, skönt att ha något att göra, tankarna blir inte så starka då. jobbar från sju till sjutton. sen hem & ta de lugnt. & sessan kommer ju också. kommer väl däcka samtidigt som henne.

fan , har ingen lust längre till något, så ska lägga mig nu faktikst.





jag skiter i de mesta förtillfället. 
jag orkar verkligen inte bry mig :( 







ibland skulle jag vilja att man bara kunde ta semester från sitt liv.

Kommentarer
Postat av: Susan

Du låter nere gumman=(Puss

2007-05-12 @ 07:05:49
URL: http://eliottsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0