trallalla.

idag , inget vatten på jobb.
så jag kunde inte kissa heller. : P onödig jag var när jag kom hem då.
phu, tur jag inte kissa i brallan ;)

iaf, fruktansvärt skönt att sluta tidigt som jag gjorde idag, 12 :) wiho. jobbat tre timmar, men det känns som de vore 13 timmar ändå. är helt slut i huvudet ändå. men, jag är hemma nu iaf, & det är skönt. sen ska jag till läkare, & sedan, ja, jag kommer chocka er, jag ska fan träna ;P. hahah, hur längesen som helst. men nu jävlar. har iof ingen motivation idag, men den kommer nog sen (hoppasjag) ; ) !& jag vill ha mina jävla svarta skor, dom är på rea & allt, men tror ni dom finns på söderpunkten eller ? NÄÄ. ska snabbt inom där igen för att kolla ordentligt, kunde ju inte innan för jag var så KISSIG.

& nu ska jag snart packa ner mina kläder : ) - träningskläderna då alltiså ;P haha.. & sedan göra ngt annat vettigt kanske, som vad vet jag inte ;P !

justja, emmy lever, bara så alla vet. kanske blir en eller två öl med henne på lördag. . läääängesedan.




nopp. hej&hå, sug på  min stortå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0