tjiing.

just de, tjiing på er alla : )

är rätt så dålig med att hålla mig vid bloggandet, men jag försöker. :) iaf idag har jag & snäckan träffat mormor, sen kom calle ner & mötte oss, han slutade tidigare, (FUSK). så vi bestämde oss för att åka till väla & ikea. behövde matta & lite så. sagt & gjort, : ) & när snäck vaknade blev de mellis :) på robertscoffe. mumsigt : ) ! sen in på ikea & köpte matta, blev inte fluffmattan utan ngn annan, men de fick gå .. & nu sover snäckan hur gott som helst, zZzzZZzz..


(ibland bara känns det så fel, som om allt vore på låtsas)


imorgon ska vi träffa mormor igen, hon glömde sitt eget idkort idag då jag skulle göra ett, haha. men aja, vi gör de imorgon. nu ska jag dricka lite vin & spela tvspel. (VA? är de likt mig, NÄ . . haha.) tack & adjö så länge, vi hörs imorgon alla : D






Puss & kram, & gud va jag älskar min snäckan - mamma - syster - morfar - katta. vad hade jag vatt utan er ?
(v)




& givetvis min älskade sambo också, jag ä l s k a r dig.
(nu kommer jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0