seemester.

oh gud så häärligt :D
- haft fyra timmar drygt , min första semster . . hi.

iaf, varit duktiga , tränat idag, & känner mig helt slut. helt galet är de. & nu står babe & gör ngt i köket, tror han bakar, för han försöker övervinna min kladdkaka igår. HAHA, han kommer aldrig lyckas.

iih, midsommar imorgon . . & alltid lyckas vi alltid planera allt så bra. gud va trist. . vi är verkligen skitkassa på de. VARFÖR ? likadant varje år , med allt. sista sekund. aja, nu blev de löst iaf. blir hemma hos cattis, & de ska bara mysas typ : ) ! får se om de blir ngn håård utgång sedan ;) haha, jag som går på peneclin & allt, LYCKAT. men nog fan kan jag dansa för de ;) vänta & se.

nä, nu ska jag smyga ut i köket & se vad min älskade darling gör :)



tjing alla :) ha en mysig midsommar, & drick er inte redlöst berusade. ta vara på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0