jahapp : )

då har man semester då ja :) - underbart.
kan inte klaga förutom vädret då.

midsommaren var hur bra som helst, ska inte klaga : ) var nykter & mådde hur bra som helst dagen efter :P (till skillnad från andra ; ) ) så , det blev hemma hos cattis, var ngra stycken där, åt & dom drack ;) & jag bara åt- haha. sedan bestämde vi oss alla att dra ner till stan, tempel var de tänkt, men där var 23 , kul. så det slutade med snaps. & där var ju JÄTTE kul, så en full älskling & en trött cattis beslutade att vi drog hem. Togge va på G som vanligt, men drog hem ändå ;) !

& igår skulle jag jobba :( fast iof, saknar de att jag inte är där så ofta mer. blir mindre & mindre. men, är glad över att jag kan vara där överhuvudtaget, så : ) jobbade idag med, & var ute & gick i 4 timmar, snacka om att vara slut. gick direkt när jag kom & sedan kom vi hem en halvtimme innan jag skulle sluta . så kan säga att jag förlorat ngra kalorier.  ; ) wiho.

& idag är snäck hos oss :D underbart, fast nu sover hon . hah . så imorgon ska vi träffa mormor,  & mysa lite.
ih vad jag älskar henne :)



här kommer lite bilder från midsommar, kolla annars in på www.nattensskapare.bilddagboken.se
: )


                                                            image52
                                                            image53
                                                            image54


resten får ni titta på bilddagboken :) Tjiing .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0