hittade.

en dikt min syster skrev till mig 25/11 - 03.
det skrämmer mig nu 4 år tillbaka att läsa den.

& jag är fruktansvärt tacksam för allt stöd jag hafde undertiden . .
Tack, jag älskar er som bryr er.

Rädslan att se dig i ögonen
att höra du säger du mår bra
fast inombords så gråter du
Är rädd att du ska mig gå förlorad
att du inte ser vad
du verkligen betyder för mig!
Din maskfasad har börjat blekna
jag har börjat se igenom dig
Levt upp till dina förväntningar
och hoppats du tagit mina ord rätt

Saknaden är större än kärleken du påstår du inte känner
men mitt hjärta ger dig mer och mer
av det du inte ser.
För mig är du bland det viktigaste jag har
därför blir jag rädd
då du säger att tiden ser sin stund
att den snart är förbi
Kanske är allt försent
men jag finns för dig här ALLTID!

Känslor går upp coh ner
låt ingen motgång knäcka dig
Ta vara på vad du lärt dig
ta nya staplande steg mot det som kallas framtid
Du kan med viljan
längtan och
framför allt med oss alla,som finns för dig

Oavsett vad andra säger,
så lyssna till ditt hjärta så lovar jag som din syster
att du aldrig blir vilseledd!

ÄLSKAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0