here i´m .

mitt i natten & jag har klarat mig ifrån att bli så där rastlöst trött.
skönt : )

egentligen är de inte bra att jobba natten. . man hinner tänka & leta massa. sånt man inte vill veta av, men som ändå kommer upp. fanfanfan, jag hatar mig själv för det. bara att ta som en klackspark. men jag tror inte på orden.
det kommer dröja länge innan jag kommer tro. just för att jag hittar massa som gör att jag inte kan tro. . dum & paranoid. men fan, de är jag lixom. hade inte jag varit de, hade någon annan fått äran.

iallafall, här sitter jag på jobb, hör en stundetfest inte långt ifrån.  inbillar mig om hur fulla & kul dom har de, & hur studenten (om de nu är den student, men jag tror de, för jag såg skylten) bara flummar runder & undrar vad som kommer hända med sig imorgon. kanske blir de värsta saken om de, eller så skiter studenten bara i de & förblir arbetslös & full alltid. kanske blir studenten rädd för framtiden & slår bort tankten på att den är stor nu, ska stå på egna ben. . har fullt med ansvar för allt. (innan la man ju alltid över till mamma så där snyggt, iaf jag)  kanske funderar på om den ska flytta hemifrån eller om den ska stanna hemma ett tag till. eller varför inte, fly landet. (då behöver man väl inte vara vuxen) . men just idag är de ju bara studentens dag, & den tänker nog inte för fem öre, tror inte den kan tänka just nu iaf. alla hjärnceller är söndersupna. jag kan känna studentens ångest imorgon när den vaknar, eller vem vet ? hela dens liv är kanske räddan fixat (om man hade haft en sån tur).

jag skulle vilja kunna höras andras tankar för en dag, veta vad folk tycker & tänker. om dom verkligen menar de dom säger, eller bara säger det för att dom tror att de ska bli bra om det blir sagt på de sättet, kanske för att inte såra, eller för att slippa gå in i diskutioner. jag diskuterar gärna, men på mina villkor. vet jag att jag kan saken så kan jag dikutera i timmar eller om jag har rätt ang saken som ska diskuteras. annars skiter jag mest i de. . fast egentligen skriver jag mest en massa dynga nu tror jag. fast egntligen inte ändå , för de jag skriver har en mening. men jag ska bara komma på meningen.

nu för typ fem minuter sen tystnade festen, undra om alla deckade, eller om de bara var trötta. kankse dom åkte ner till stan för att festa vidare på något ute ställe. men icke, för nu hörde jag deras härliga skratt igen. jag bara älskar sommaren. för, här sitter jag & jobbar , men jag hör massa ljuva stämmor & fåglar som sjunger. ha, de förgyller min arbetsnatt ;D ! oh gud, nu blev jag jätte trött.



& vet ni vad jag kom på, jag ångrar inte ett skit att jag inte gick på balen ;P HAHAH.


fan va massa svammel de blev nu ;P




nu ska jag glo lite tv, & sedan göra ngt vettigt, tiden har ändå gått fort idag. . klockan är ju redan tre ;P ! wiho, slutar om fem timmar . de ni.


nu ska jag kolla till barnen, låter lite mystiskt.




ja & nu är jag sambo för den delen också ; )




TJING.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt att ni blivit sambos nu=)Känns det bra?? Du bara måste lägga ut bilder på er lgh i bilddagboken sen gumman. Puss och kram

2007-06-09 @ 05:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0