: )

måste säga att jag är förjävla duktig, tränar nu på morgonen. :D
hi, skönt att ha de gjort lixom : ) & igår tränade jag 2 gånger, en på morgonen & en på kvällen, så duktig jag är  då.
nu ska allt överfett försvinna ;).

så nu ska jag hoppa in i duschen & sedan göra ve mina naglar , ih . har velat göra de jätte länge nu, så tog mig i kragen & gick in & bokade tiden. & vips, idag blev de :D oglad jag blev då ;) !

så imorgon är de vårt halvår tillsammans, : ) & jag älskar honom bara mer & mer för varje dag. ska mysa i köpenhamn i morgon. mysigt, får se om vi stannar över natten eller vad vi gör. ngt mys ska vi göra . (v)

det är tomt utan snäck här nu, men imorgon kommer hon igen en stund :)!


nä, duschen nu så jag kan bli klar :)



Puss från mig :)

Kommentarer
Postat av: shoegal

ett halvår redan? :O vartfan tar tiden vägen? :O hihi. GRATTIS GUMMAN ! hoppas ni får superdupermysigt i köpenhamn! love you!

2007-06-28 @ 23:30:27
URL: http://www.butterflie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0