träning & älskling.

ja, kan de bli bättre ?
tränat idag, mycket duktiga jag :) skulle gått på ett pass, vilket jag gjorde - men när jag kom ut såg jag att rullbandet var ledigt, ett enda var ledigt & de var mitt :D ! djurade som fan i 40 min, fyfan - trodde jag skulle svimma när jag började gå. aja, tänkte gå till bussen sedan, men jag var så tvungen att gå in till min älskade boll också :D ! djurade på den också, & sedan ringde jag C a l l e, för jag höll verkligen på att dö ;P ! min finaste älskling kom & hämtade mig , men han jobbade så fick bara träffa honom snabbt. Hann iof med måånga pussar ändå.  : ) Ih - ääälska. han är så underbar min lilla darling . & ska mysa massa med honom på fredag :) & sedan utgång lör, & mys sön & då kommer ju även cattis hem - efterlääängtat :) hihi . . pratade även med rebecca idag :) längesedan, ska snacka skit & mysa på väla på fre : ) jag ska ju ha så mycket - FAN :( blir helt knäpp på mig själv ; P  men , ME LIKE  - alot :D

nä, nu ska jag borsta ut mitt hår lite. & snart är de sängen . . fan va trött jag är :S ! men de är nog träningen ;) fan va bra jag är :D !

daarling, it´s you - forever.
i love you.



orkar inte ändra här nu, de får vara tjockt, precis som jag : )
tack & adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0