In His Touch.

- it hurts to need someone that much (v)

jävla väder säger jag, kunde ju knappt komma till jobb, fick be morfar köra ut mig till jobb, bussarna var inställda :S. Tack lixom -  vad skulle jag annars gjort, hade fått panik om jag inte hade fått komma iväg. men när jag väl kom till jobb hade vi 5 barn & 4 efter maten & 1 till mellanmål :) ! ha - lönt eller.. så chefen sa att jag skulle ta ledigt imorgon, just för detta vädret & sedan för jag har så många komp timmar, jag tackar lixom inte nej : ) ! ledig imorgon, så då blir de väla & sko punkten. får ju extra kronor från billesholm , tackar. iof så har jag ju gjort mig förtjänt av dom, har ju jobbat mig till dom :) ! men ändå, känns skönt. vill ha mina båda löner samtidigt. bättre så, men nej ! ha. . jag klarar mig, får en relativt bra lön denna månaden :) ! jag älskar pengar :D !


jag tycker synd om m i n älskling som ska jobba inatt. jag saknar dig - men imorgon så ska vi pussas & mysa :D ih, saknar. jag lever på pussarna jag fick igår :) du är det bästa. . & skulle jag få välja mellan dig & choklad hade jag valt dig älskling, & jag menar - jag ä l s k a r mitt choklad , så då kan du tänka dig baby vad du betyder för mig. tillochmed mer än mitt choklad - då är de inte illa. (v)
i love you.

jag har vääärsta långhelg nu :) oh, jag älskar. unnnderbart . . & de bästa är att jag ska vara med min darling hela helgen nästan - älskar.


nä, fan blivit beroende av mina knäckebröd nu också, & dum som jag är skippade träningen. . men fan vilken träningsverk jag har :/ ! de är helt magiskt. . h j ä l p . men måste säga, jag är duktigt, inget onyttigt idag inte :) *klappar mig själv på axlen*


helgens utgång kommer kännas s p e c i e l l, jag känner de på mig. men om de är possitivt eller negativt vet jag inte. men de återstår & ser :)


" det är bara att skratta & gilla läget typ " - jo om de hade vatt så lätt : / 




- tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0