Have you ever been in love. .

: ) . .

jag är sjukligt besatt av Celine Dion, tänker tillbaka bl.a när vi festade som attans till hennes låtar, jag syrran & susan. & bookmaker, haha. . fy attans va kul de var & jag var liten :P ! men nog kom jag in ändå & skakade rumpan på bardisken ;P ! de var härligt, sjukt roligt. nästan så man får ta en helg & göra om våra galenheter :) ! fast nu är de rätt svårt när susan har bulle i ugnen igen ;) !

ledig idag, jag tackar djupt. men vaknade halv sju - pigg & kry ;) så väntar in tiden så jag kan åka ut till väla & ikea , stor shoppa ; ) ! mee like. hoppas bara rebecca kommer hem , men de borde hon, annars hade hon skickat sms nu ju : ) ! ih, jag vill göra ve mina naglar. . blö. får köpa lösnaglar i väärsta fall :P !

mamma tror jag har ont i magen , skriker med i henne låtar här ;) me like - alot.  

jag lääängtar till helgensbravader. jag ska vara en bravad ;P ! för detta är min lediga helg :/ typ på 3 veckor framöver, nog funny. men jag måste tjäna pengar så jag kan försörja darling ;) HAH .

ih, läntar till ikväll då jag kan somna brevid dig. . att få vakna & somna brevid dig är en dröm, men jag älskar det. & calle, du är det bästa som hänt mig & jag blir kärare i dig för varje dag som går. .
du & jag - föralltid.


nu tjattar mamma här att jag ska sluta ha ont i magen & hon vill sitta här :) ! ha, jag får väl offra mig skulle jag tro, fast de är svårt att lämna min bästa vän -_- . får väl kanske duscha eller ngt så jag luktar gott sen. & kanske raka bort djunglen på mina ben . . vart kommer all hår ifrån. . tar de aldrig slut ;P ! ?



Have you ever been in love
So in . . love . .




- taack / avslutat kapitel.



japp, rebecca är hemma :) väla - här kommer stans snyggaste brudar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0