trött.

himmel & pannkaka,
jag är trött.




♥ annars mår jag bra, varit på väla med mamma, syster & älskade sessan :) handlade 2 tröjor, inte så dyra som tur va, måste ha pengarn då jag & onka åker till sthlm :) bara få komma bort en sväng gör så mycket. känner att jag m å s t e få komma bort & bara vara någon annanstans än här i tråkiga Helsingborg. ska väl inte vara sån, men det händer inte allt för mycket måste jag ju säga. & vara borta från darling en hel helg, oj. får se hur jag klarar de :) tur jag har min mobil. :) kommer sakna honom - massa ♥ men å andra sidan så jobbar han ju , så han lär nog klara sig.

iaf på väla var det lugnt när vi kom dit, nästan inget folk, men efter vi hade ätit - JÄVLAR med folk. & snäck bara sprang runder den lilla söta loppan :) det bästa som finns. mamma köpte lite mys saker till henne som hon kunde roa sig med : ) & Onka köpte sthlms skor, hahah. . & även en snygg tunkia/linne, man kan kalla de som man vill. Köpte även lite kläder till snäck, rätt dyrt märke, kan inte stava de - men eftersom de var 40%reapriset också blev det ju nästan INGET :) & jag bara vill ha massa massa massa nya kläder, det är sjukt vad jag vill ha. måste gå igenom min garderob. rensa det jag använder & det jag inte använder. . det är nog rätt mycket, & ska gå igenom katalogerna jag fick av mamma också - kommer bli fattig , väääääldigt fattig. men dte är sånt man får ta, får ta det när lönen kommer. . ; ) vill ha ny jävla mobil också - roosa, & digitalkamera också  - rooosa.  JAG VILL JAG VILL - fan.  & även en bärbar dator, i ROSA ;) ! jag har hittat en , skiit fin, jag bara ääälskar den. men , får önska mig i julklapp ;) ! snart bara 4 månader kvar till jul ju :P.

♥ igår var vi på tivoli & skrattade. magmusklerna fick sig en omgång ;) ! & ännu mer fett .. god mat ;) ! & mumsig öl, träffade en gammal lärare där. hon var rätt på G ;) HAHAH. . ogo istället : ) trevig kväll, calles mamma & hennes man var ju också med. :) det var mysigt ända fram till vi skulle hem, sen blev det för mycket. men de löste sig som tur va. ♥ vår kärlek kommer vara förevigt. annars var det hur trevligt som helst :) tack för mycket skratt & mys.

& nu ska vi se om vi hittar ngt att som vi kan äta . . ngt förslag ? har så kass fantasi när det gäller mat, sjukt tråkigt att ställa sig & laga också. . ; ) så får se vad vi gör. . har hamnat i en vitlöksfas igen , allt ska vara med  vitlök ;D MUMS. :D




                                         image98

Kommentarer
Postat av: Susan

Pastasallad med något gott till;)

2007-08-02 @ 19:14:33
URL: http://eliottsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0