träning.




idag blir det träning för hela slanten. det ska bli skönt att komma igång igen, & nu måste jag bara fullföja det också, har faktikst slutat äta en massa trams, okej, någon gång ibland. men absolut inte lika ofta längre. . :) jag ska bli smal nu :P


vänskap.
jag tycker det är jätte synd att det har blivit såhär emellan oss.
trodde på orden då vi sa -"evig vänskap".
men det blev nog inte så.
jag är inte ovän med någon, inte alls.
utan jag ville bara så sagt så som jag kände,
& det var nog fel .
blir det bättre så här, kanske det ska vara så här ?
jag kommer dock aldrig glömma de vi hade.


- nu ska jag dra i babe så vi kommer iväg & träna, han skyller på blindtarmen nu, han är allt en liten fuskare ;)
j a g ska träna iallafall . ;P



hörs sen,- TJING :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0