svullen.

& mätt av frukosten ; ) ha.
ikväll ska jag & älsklingen bara ha en ordentligt myskväll när jag kommer hem från jobb : ) mysa med Chips, godis, läsk & dippa :P HAHA, det ska verkligen vara allt där :) denna veckan som är kvar är dte okej att äta onyttigt. enligt mig, sen måste jag inta min träning & nyttiga mat igen. . jag måste, fortsätter jag så här kommer jag snart inte i ngra kläder mer. jag ska bli motiverad, JAG SKA. tycker inte det är kul att handla kläder längre då dom inte sitter snyggt. nä, SKÄRPNING. lika så med alkoholen, den är ju den största boven, blö. men iaf , ikväll blir det mys. så nu ska jag äta för ett år framåt, så slipper jag vara sugen på det sen (jovisst) ! nä, men det ska bli skärpning.



image100    image101    image102


snart jobbe time. . ska bli rätt kul ändå :) saknar vätten. ska ringa chefen & se om dom hade en liten tjänst. . Gani sa att dom hade ngn på 47 % & det är 17 tim i veckan, jobbar men en helg är det 20 timmar, så om det är ngn eftermidda gör de inte mig ngt :) ! jag menar, jag har pallat 3 jobb. pallar jag inte detta då : ) ? jag är penga kåt ; )
får se vad som finns där att bli erbjuden. . jag älskar ju båda mina jobb, så varför ska jag inte jobba där ?
iof, kommer inte ha så mycket fritid, men jag vill ju passa på att kunna jobba nu när jag kan, sen när man börjar planera familj & dylikt vill jag inte känna de "vafan, jobbade jag inte så innan." & jag hinner med festandet också, som jag pratade med rebecca (usa) om, vi vill inte vara dom som bara sitter på röven nu när man är ung, man ska festa & leva jävel. . jag ska inte sitta sen när jag har barn & tänka "varför var jag en sån jävla toffel innan" jag ska verkligen leva livet, utan tvekan. & jag ska leva livet med min älskling , vännerna & familjen.
& då måste man ju ha pengar också :D haha.

           image104

nä, måste nog göra mig i ordning nu. .



tjing : )

Kommentarer
Postat av: Susan

Hoppas på att ni får en riktig myskväll ikväll=)

2007-08-03 @ 19:11:19
URL: http://eliottsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0