sthlm :)

helgen har varit fantastik kul, tack.



Sthlm; på flyget, jävla va mina öron gjort ont då, trodde dom skulle expodera. men jag klarade mig, ;) hittade till vårt vandrarhem då vi hade tagit experss tåget. fick nycklen & in kommer vi, båda tittar på varandra - "vafan, det är ngt som fattas" - NOOO ett fönster :P ! iaf, går mot toan då vi skulle göra oss ännu vackrare, & bara vi kom ut från vår dörr blev vi bjuda på groggar & skit :P ha, men nejtack :) sedan drog vi oss till balsam (stefan då) , satt på hans balle & drack grogg & åt chips. & jag var verkligen SKIT trött. & jag tycker han är lite udda den där balsam ;P nä onka sedan beslöt att vi skullr dra oss mot vårt fönsterlösa rum, sov jag nästan redan ;) kan säga att jag sov fruktansvärt gott fast vi inte hade ngt fönster ;) upp vid nio tiden på lördagen, mötte upp kim :) ! hem till dom & lämnade packningen, & sedan begav vi oss mot stan :) mötte även upp Carro & hennes vän. mycket trevligt. . blev en del shopping :) hittade ngn tröja linne & kalsonger till baby, 350 spänn på NK.  (var bara så tvungen att skriva de ;P). sedan när vi hade gått igenom HELA sthlm. jag ljuger inte, vi var överallt. & alla som känner min syster förstår att jag inte ljuger, HON BARA GÅR & GÅR & GÅR. . ha, vi andra ville ta tunnelbana, men hon ville gå ;) behövde inte ha ångest för ölen & vinet iaf ;) ja , justja, vi satte oss på en uteservering & drack öl en stund, sedan åkte vi faktikst tunnelbana hem till kim & jonas där vi gjorde ve oss & åt ostbricka - MUMS. iaf, efter lite vin i kroppen skulle vi sjunga singstar - VI VAR GRYMMA ;) så grymma att grannen började knacka i väggen ;P ! HAHAHA. . det var kul, så de ska inför skaffas här ;D sedan in till kickis ;) drack kannor med öl, & sjöng kareoke. Vi var bäst, folk ställde sig som västa publiken framför oss, HAHA . . & bartendern när jag skulle beställa en kanna med öl,
jag "en kanna tack."
han "kanna?"
jag "ja, med öl"
han "ÖÖÖL?"
han "du är inte härifrån va?"
jag "nä jag kommer från helsingborg"
han "okej, ta inte detta fel nu, men du är grymt snygg & jag älskar din helsingborgska, jag ska hem & lära min fru Helsingborgska nu - sjukt hett"
HAHAH, & jag bara tog min kanna & gick.

iaf. när vi kände att vi kunde kickis gick vi för att äta, & alla fyra bara säger, - "vi äter inte på mc" . & när vi går förbi 5 min senare säger alla 4 igen, "ska vi äta här?" hahah, så vi hamnade ändå på mc ;D ! sen sov jag & onka i taxin hem till Kim :) sov sjukt skönt :) hela söndag spenderade vi på stan & sedan på flyget hem, & givetvis kom inte onkas väska med flyget, så hoppas dom hittade den nu. har missat sjukt mycket att skriva om, men jag orkar inte nu :P fråga om ni vill veta :D ska lägga in bilderna på bilddagboken :)


& ja jag har ju fått en ytlig blodpropp, hur ska allt sluta ?



jag såg en rosa limo också, OCOOOL :D



    image113


Kommentarer
Postat av: Susan

Va härligt ni har haft det.
Skumt med ett fönsterlöst rum...haha.
Kram

2007-08-14 @ 10:41:21
URL: http://eliottsmamma.blogg.se
Postat av: Rebekka

haha du har inte gått i skolan va? har nog aldrig sett någon stava så dåligt!

2007-08-14 @ 12:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0