städat.

ohja, här har vi städat. . nu är lägenheten i toppskick igen.
: )

här var smutsigt : P äckligt må jag säga, men nu är de snyggt igen - hihi.   & nu är jag helt slut, ska snart hoppa in i duschen, så jag blir fräsch.  inte för att vi ska göra något speciellt tror jag, men ändå.


& vänner - har vänner men vissa bara skrattar jag åt nu,
evig vänskap, det var så det va !
jag vet mina riktiga vänner nu, & det är . .
Cattis, Rebecca, Helena, Togge & Anders.
jag vet med hela mitt hjärta att dom skulle ställa upp för mig,
vad som än händer.
Precis som jag skulle göra desamma för dom.
det är de jag kallar vänskap,
inte massa ord som inte betyder något.


annars är det väl okej här. . massa tankar som flyger omkring.
det slutar inte heller för den delen.
& ju mer jag inte försöker tänka på det, ju mer kommer de.
mest av allt hade jag mest velat radera det som hänt,
& aldrig svarat i min telefon.
man kan vara efterklok nu, tyvärr.
det löser väl sig, som allt annat.





nu bara tjattar han IGEN , så får väl hoppa in i duschen. .






Kram, madde.




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0