sådetså.

här är de jag som bestämmer. :)


träningsvärk, jajamen. skönt, då vet men att man har jobbat :P ! wiho. jag är så sjukt trött haha. .
idag har vi vatt på väla - jag calle cattis & anders. tur pojkarna skötte det, medans jag & cattis kollade kläder :) ha, ska dit imorgon & shoppa lite - ska ju även fira togge imorgon. "ere feeest eller ere fest?" wiho - det är verkligen feeest :D iof är jag mer sugen på utgång på lördag, men får se :) kanske blir bra imorgon också, ;)bara det att jag börjar jobba så tidigt , klockan 9 : / ! sjukt segt. men goa pengar, & IMORGON är det lööön, & likaså på måndag :D kan det bli bättre eller . :)

iaf, nu borde jag rensa min garderob, är så mycket kläder jag inte använder, som bara ligger där. . sjukt. jag bara köper för att de är kul eller ? ngt sånt i den stilen tyvärr :P men de är kul & handla, :) måste även fixa mina jävla naglar- dom palla inte trycket när jag boxade :P ! hah, tur är ju att dom inte paja ;P då hade jag blivit ledsen - faktikst. dom är sjukt långa nu, det blir svårt att skriva här. ska bli skönt att de äntligen blir mina egna naglar nu, fattar ni ? inga tippar & så ;) fan va duktig jag är då :P !

japp. rensa lite nu :P ? ja :) babe skulle underhålla mig - han lovade :P men det tror jag inte på . han bara glor tv :P !


ses i dimman kanske ;)

TJING.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0