problemet.



problemet är väl mer det är jag inte kan förstå.
att det faktikst kan vara såhär,
utan att de ska vara ett jävla spel.
jag har nog spelat för många spel, & där av
slutat på game over.
kommer inte riktigt tillbaka.
& när de är så här bra, blir det bara fel.
jag hade verkligen kunnat bli rasande.
men jag orkar inte.

allt är ett stort problem.
& det är faktikst mig.
jag får skylla mig själv.
har ingen annan att ge mig på.
det är jag som valt dom fel vägarna innan.
& när jag hittat den rätt, då går jag den fel.
kanske måste jag spela spelet & hitta mina nya liv igen
för att inte förbli game over.


jag vill inte vara game over mer.
jag ska hitta mina liv & börja leva
- på riktigt  ♥


: )


image121

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0