off.

image111

idag är en jävla skit dag, jag hatar den..
jag orkar inte mer, fällt för många tårar idag, & fler lär säkert komma.
det blir ingen tivoli idag, calle orkar inte & han har prov imorgon.
iof är jag rätt trött, somnade mellan 15-17. & ändå sov jag hela bussresan.
& yes, på fredag åker jag & onka till sthlm. .
behöver kommer bort, b o r t.
 


F ö r l å t - för jag inte är som du vill att jag ska vara, men jag försöker.
att jag ens ringde dig, det är ett stort steg för mig, att kunna lita på att du finns där,
& det kände jag då.
som nu när du kom in & gav mig en puss på huvudet & sa att du älskade mig.
det fick mig att bli varm i hela kroppen.
det få mig att lita på dig mer & mer , för jag älskar dig & vill leva hela mitt liv med dig.
men tro mig & tyvärr, det kommer ta tid.
men däremot är det på gång, snart är vi där.

 ♥


jag är bara så rädd att allt ska bli som innan, jag är rädd att du ska ge dig på min mamma eller syster. .
även är jag rädd för att du bara ska dyka upp, för jag hade inte fixat det.
att du kankse sökt upp vart jag jobbar & kommer dit. .
det är så mycket tankar & eftersom du gjorde allt förra gången för att kunna få tag på mig,
skulle du säkert göra det denna gången också. .
jag hatar dig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0