naglar : )

idag gjorde jag ve mia naglar,så nu kan jag skriva ordentligt igen. .
himmel & pannkaka va långa dom var : ) men nu är dom snygga igen .
jag kommer nog aldrig sluta med att göra ve mia naglar nu, jag bara älskar att ha snygga händer :) man visar faktikst dom väldigt mycket, & jag som är nagelbitare har altid velat ha snygga långa naglar, men biter alltid ner dom, så nu jävlar :) ! jag älskar dom :)



                                               image95

annars idag ska jag hoppa in i bader, grr. göra iordning mig för att gå ner & skratta lite & öka på kilona med go öl & mat. Calles mamma & hennes man ska också med. så det kan nog bli mysigt :) ! hih.
sen måste jag börja allvar med träningen igen , fyfan. fet som en jävla tunna. . & det hjälper ju inte att jag sitter & trycker i mig choklad heller. idiotmadde. det får bli andra bullar på det nu, felet var när man blev kär & galen, struntade man i allt annat , & vi åt lyx & drack lyx. & det ända som gällde var bara vi två(de gör det än), men nu måste man börja tänka om lite. . NYTTIGARE mat & INGET onyttigt & MASSA träning. kan faktikst skylla på att jag varit förkyld, inte för att jag vill skylla på de, men bara för jag själv ska må bra - SLUTA nu madde :P ! hah.. 
jag har ju faktikst semester så då får man kanske lyxa till det ? eller :P? 

snart bär de av till sthlm med syrran :) & måste se om jag hittar en billig resa till rebecca i USA också. mååste verkligen dit till henne, saknar henne sjukt. & jag får nog vara full hela helgen, tanke på min egelska ;) haha. . då är jag ju som bäst ;P ! annars får rebecca sköta de :P ! MOHA. . snart dock så. (vågar inte flyga själv bara)
  

nä, får hoppa in nu om jag ska hinna, måste se vad jag ska ha för skor också. . & kläder. FAN . mamma gav mig kataloger igår, JAG SKA SHOPPA :D ! wwwiie. . älska.




nä, tack för denna stunden, :) hör av mig sedan. . berättar om hur lyckad kvällen varit :P
OHYES.



imorgon är de väla med älskade mamma syster & SESSAN :) kan de bli bättre ?
jag älskar er.







nu ska jag pussas på darling.




       image96

PUSS

Kommentarer
Postat av: Susan

Hoppas att ni får det riktigt mys med god mat och dryck.

2007-08-01 @ 19:06:53
URL: http://eliottsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0