mys.



igår hade vi mys, :) jag & älskling.
åt på sweabåten (eller är de svea?), hm det var inte riktigt värt det.
maten var väl god & så, men rätt dyrt & så, för den maten.
iaf, vi åt. :) drack öl & sedan vidare till hampan.
innan de kollade vi på bilarna. inget för mig.
inne på hampan var det mycket folk, & det var rätt B.
jag var inte så fest sugen, så vi gick vidare till snaps.
& där var ju mycket bättre ? :P haha..
iaf, älskling var på fest humör, inte jag.
så vi beslöt oss att gå hem, det är ju fest nästa helg.
togge ska ju firas :) ! iof jobbar vi båda två nästa helg.
men har de stoppat oss innan - :D
tack för kvällen igår babe. ♥



nu ska jag jobba :) saknar vätten när jag inte är där.
& nu ska in införa sånt jävla skit system, så nu kanske man inte kan jobba där, utan hamnar på olika ställen.
idiotiskt.


nä, puss av älskling sen jobb :) ! 



  
tjing :)

Kommentarer
Postat av: Susan

Det är inte alltid man är på fest humör.

2007-08-19 @ 13:47:07
URL: http://eliottsmamma.blogg.se
Postat av: Calle

Tack sför igår älskling.. Älskar dig över allt annat i världen PUSS

2007-08-19 @ 15:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0