mys.

dag med helena :)


blev inte stranden eller båtarna :)
utan körde robban ut till ekeby ;P & sedan mös vi på väla.
yeah, jag tror jag gillar mitt pannband ;P hahah
iaf, köpte nytt smink, fikade lite , drack smooothi.
jordgubb.
iaf, nu så ska jag snart göra ve mig, haft ngt
under min lins hela dagen, så ut med dom,
& in i duschen :)
sedan är de fest för hela slaanten.


wie.


tack helena för denna mysiga dagen, allt vi ses så sällan är synd,
måste bli skärpning på det, saknar våra crazy dagar.
& det är verkligen kul & se dig så lycklig med Robs.
han ska skratta sig lycklig som får vakna med dig varje morgon.
jag älskar dig



Puss alla, nu ska jag pussas med darling.

Kommentarer
Postat av: Susan

Såg aldrig Pirates...kvaliten på filmen var för kass då den kom upp på projektorn. Härligt att ni haft en mysig dag. Festa lugnt ikväll...eller inte;)

2007-08-04 @ 18:11:00
URL: http://eliottsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0