mitt i natten. .

jag gick upp 04,20 idag, är jag trött eller ?

japp, idag & varje fredag fram över nu får jag gå upp 04,20.. öppnar på dagis, men det var faktikst inte så farligt. jag vaknade första gången 02,43. & fick panik & trodde jag hade försovit mig, haha. men icke som tur va :P så när klockan ringde var jag faktikst pigg, nu har jag bara lite huvudvärk, men de går över :)

iaf, har varit helt slut efter sthlms resan, ;P det tog musten ur en, sov knappt ngra timmar under dom nätterna. mycket som hände ju :) ! kan ju inte missa något då man är där uppe. 

annars inskolningarna på dagis har gått jätte bra :) har gått väldigt bra, då jag aldrig haft ngn inskolning innan så känns de väldigt bra & Chefen kan inte mer än säga att hon är nöjd med mig :D - blir man glad då eller ? : )  hon erbjöd mig en tjänst sen när mitt gamla gått ut, så hon tyckte jag skulle tänka på det. så det ska jag göra - : ) fan va jag är bra ? .

annars idag händer det inte så mycket, utan mest städning & så. blir lite mys ikväll, sugen på att ta en fika eller något ngnstans, på ett mysställe :) hi. får se, kanske somnar klockan 17 idag, vem vet :P ?

igår var jag & babe hemma hos min mamma, ;) han fixade med hennes telefon. men den funkar inte ;P haha. . saknar mina katter lite - faktiskt, trodde inte jag skulle göra de, men jo. men , tur mamma har dom så jag kan mysa med dom :) hihi.


& jag vill verkligen ha ny jävla telefon också, samsung S400i Effet 3D, den är rätt ok, vill gärna ha rosa ;D eller även - sony ericsson s500i spring yellow : ) egentligen vill jag bara ha en ny jävla telefon, den jag har är så dryg. så, får se vad som händer . : )



måste säga Grattis till Toggeman :) systembolaget nästa nu ju, häärligt. kan du handla dina öl själv nu lilleman ;) hoppas din dag blir underbar :) !


          image114


                                         GRATTIS        image115

Kommentarer
Postat av: Susan

Ojoj...tala om att gå upp tidigt. Du verkar vara väldigt uppskattad på ditt jobb och det är himla kul.
Jodå...inskolning för Eliott går utmärkt...inga som helst problem=)

2007-08-17 @ 19:58:33
URL: http://eliottsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0