jag undrar . .

 


. . hur länge det ska fortsätta innan det får ett slut, när man äntligen lagt de mesta bakom sig, rivs de upp igen. . & det räckte med ett 2 minuter samtal sen var de förstört. . jag skakade & var så arg/besviken - jag bara grät. kunde inte sluta, tur dom andra personalen & barnen hade gått ut, så jag var själv. jag orkar inte ha det så igen, det är 5 år sen sist, varför ger dom inte upp. . hon som jag förra gången pratade med i telefon berättade då för mig vilken alkoholist & vilken stor skit du är, berättade idag att du saknade mig, sicket jävla skit snack. du är inget för mig, & kommer aldrig att bli, vart fanns du när jag tog mina första steg, min första skoldag, första skolavslutning, mitt första scoutläget. . alla mina första. . vart fanns du då ? alla sömnlösa nätter då jag tänkt det vore bättre med en pappa, aldrig mer. du är så gott som luft för mig, även du fasteryvonne. . egentligen vill jag inte gå runt & tänka på detta som har hänt idag, men jag kan inte låta bli. . kommer det bli som förra gången ? jag orkar inte med det. .


förtillfället orkar jag inte med ngt känns det som, jag hade hellre velat ha semetser & en utlandsresa. .  bara koppla bort allt. . '



                                       hur mycket ska man orka ta innan man går i sönder ?


tack för en underbar kväll på gröningen, mamma jag älsklingen syrran prinsessan & sedan kom morfar också, jag säger bara, det behövdes. känns skönt att jag har den familj som jag har, j a g ä l s k a r e r.




jag orkar inte mer nu, jag börjar falla. .





                             image110

Kommentarer
Postat av: Susan

*Kramar massor gumman*

2007-08-08 @ 19:19:10
URL: http://eliottsmamma.blogg.se
Postat av: Emma Paulsson

Kramar om dej i miljoner gumman =) Jag finna hos dej nu och för alltid =)

2007-08-09 @ 09:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0