jag hatar det.



ibland känns de så tokigt värre, & idag är en sån dag.
jag hatar det.
men annars är det väl bra - skulle jag tro.


fast oron är kvar, folk tycker säkert att man kan ge upp det.
men att ständigt titta ett extra öga över axlen när man är själv.
& ständigt hålla koll på vem som närmar sig..
för de är ju det, jag kanske inte känner igen honom.
jag känner mig mest fylld med ångest, & har jämt ont i magen & huvudet.
jag orkar faktikst inte längre. oavsett om jag inte tänker på de med meningen,
så tänker jag på de ändå - alltid.

nu hade jag velat ringa rebecca, pratat i timmar & bara vatt mig själv.
men det är ju lätt, nu är hon i miami.
jävla lyxräcka.
det är ca 9 månader till innan hon kommer hem.
VARFÖR ?

ibland känner jag att jag nog skulle behöva tid för mig själv, åka iväg & verkligen fundera på vem jag är,
jag vet inte det. har så många personligheter. bara lämna allt, (inte för att jag är sur eller ngt sånt) bara för att komma undefull med vem J A G är.



jag lägger mig nu, skiter i allt.
TJING.


Kommentarer
Postat av: Susan

*Kramar hårt*

2007-08-21 @ 19:59:23
URL: http://eliottsmamma.blogg.se
Postat av: shoegal

gum ;/ säg inte så. blir ledsen att läsa det där.
har det hänt något? jag hoppas du vet att du kan prata med mig. vad det än är, så lova att bli glad snart.
PUSS!

2007-08-21 @ 22:01:02
URL: http://www.butterflie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0