jag håller på att dö.


jag ljuger inte. .
håller på att dö, långsamt.
:P


träningen var himla skön, vi tog ett pass istället för att ta på gymmet. så det blev ki box, & det var kul :)
nu är jag helt slut & vi har precis bytt lakan & så i sängen, duschat. så nu kan man lägga sig i den sköna sängen, kommer sova som ett barn - häärligt.

jag var bäst på träningen idag, jag ljuger inte. folk tyckte tillochmed det :P då är man KUNG :D
så varje ons är jag & babe dä & boxar på varandra ;)



tjing, nu ska jag krypa ner i en nybäddade säng.



Puss & kram.


image120
& det bästa med det hela är.
att jag ska sova med min älskling i den sköna sängen.
jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0