inte alls sugen.

på att dra & jobba. .
vill hellre sova vidare & bara ta det lugnt idag.
fan.


iaf kvällen var lyckad igåt - tack togge.
& nu ska jag babe matte & louise flytta ihop i en fyra - hah. matte var skit seriös. & det värsta är, han har aldrig träffat calle innan, ändå ska vi flytta ihop. hah..
nä, en öl för mycket igår, inte att jag blev för full eller så, men huvudet känns idag.

& jag bara tog initavet när vi sjöng för togge - Ett fyrfallit leve för togge han leve - Hurra HUrra HURRA. efteråt tänkte jag på vad jag gjorde. haha lite pinsamt, hela släkten var ju där :P ! aja, jag är bäst :D


nä, fan - måste till jobb , jag orkar inte , vill inte - :(


hörs sen, kanske utgång ikväll ? får väl se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0