hemma idag också.

men ska jobba på vätten snart.
har inte så ont i ryggen idag, tur.
så klockan 15 ska jag jobba.
får plocka in dom pengarna jag förlorar ju,
men måste tänka lite på mig själv nu också.
ska faktikst jobba hela mitt liv, & vill inte sluta när jag är 25.

& babe är hemma idag också, :)
(fast han ville nog bara slippa skolan :P).
ha ätit bullar & tittat tv, skönt ibland.
men imorgon ska jag jobba.
dom behöööver mig ;D
bara för att jag är så bäst, så är det.

satt & funderade på hur jag skulle reagera på om jag skulle blivit arbetslös, jag hade dött.
haft 2 jobb sen jag slutade, även 3 jobb i början av sommaren & jag fixade fan de. är man inte kung då?
tänk då bli arbetslös. fy helvete. aldrig :P


& ikväll ringer kanske rebecca från USA :D underbart- fast bara kanske.
men ändå :D ! saknar henne sjukt. måste åka & hälsa på henne. M Å S T E.



nä, glo lite tv till, göra ve sig. & sedan till jobb, softa där, äta gratis mat & glo tv med barnen. kan dte bli bättre, & sen när jag kommer hem, så kryper jag ner till babe : D ! u n d e r b a r t.



image145

Kommentarer
Postat av: Sussie

Vad har du gjort med din rygg? =/

2007-08-30 @ 23:33:04
URL: http://sussiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0