här kommer det.

festivalens bravader : )




torsdagen städade bara vi, gick inte ens ner en liten runda, babe orkade de inte. ; ) ! så det blev stoorstädning (behövs nu också, men orkar inte :/) iaf, somnade gott sedan . :)

fredagen, då var det feest lixom, japp. folket kom mellan 18-20. & det var verkligen trevligt. vi festade & drack. ; ) vid 23 tiden bestämde i oss för att dra ner till festivalen, såg inget & hade ont i fötterna. hade veerkligen fel skor på mig , SUG ! iaf, vi hamnade på wallmans, men fy va trött jag var & hade inget sug på att vara där nere, så vi drog hem. hemma sov jag ruset av mig : ) ! sköönt, behövde lite sömn. TACK.

lördagen, 40års fest hos Ove :) grattis. där var de fylla på bordet direkt, men jag tog det lugnt, jag hade blivit full på en öl, ;P så jag tog det lugnt & mös med snäckan. efter det var det hem & göra ordnintg pajer & dylikt, släkten skulle komma ju : ) ! göra sig i ordning ännu en gång !  man blev lite snyggare än vanligt , & sedan började de igen ;D FEST. Micke var ju med & då är det verkligen fest, älsklingen var en riktigt klenis, micke hade blandat en grogg, men den kunde han inte dricka ;P ! & han säger att han är bäst på fest ;P haha :) ! iaf, det var trevligt hemma hos oss, & då glömmer man ju bort tiden, vips var klockan 22.30, ner istan : ) köpte halsband till mosters älskling, kissade , & yes, jag & micke klappade en igelkott igen - HAHAH. interntskämt ;D ! sen begav vi oss ner mot hamnen, Rix fm lixom, men vi var ju lite sena :P haha. . så morfar katta & micke beslöt sig för att börja gå hem . . så jag & babe gick in & sa HEJ till Terese : ) tog lite dricka & mös. vart hamnade vi sen, jo på hampan så klart :D ! & vem träffar jag inte där ? NÄSTAN halva klassen ;P wiiho. det var verkligen skit kul :D stod & prata en jävla lång stund :P ! sen ville babe gå & möta hans kompisar, & det gjorde vi, men jag & älsklingen ville festa vidare, men alla bara ville sega. så det blev efterfest hos andersson. . det var trevligt. :) Hemma vid sex tiden, & då var vår granne också vaken , hahah . "Eh hej ?" ! sov tajm sedan ;) & sov till ett bara :P

söndagen, ja hela söndagen var lixom en bakis dag ;P & massa iraker utanför vårt fönster :P dom hade vunnit ngt mästerskap. . sjukt jobbigt. sen på kvällen kom sarali & joel : ) mys. & sedan stupade jag i säng.

det har varit en lyckad helg måste jag säga : ) & jag har 3 semesterdagar nu, kan det bli bättre :) ?

ska lägga in bilder nu på bilddagboken :P http://nattensskapare.bilddagboken.se


& ikväll blir det tivlio & lite skratt. . : )



puss så länge :D



& babe, när du ändå läser mina bloggar, så kan du lixom lägga en kommentar också :D

Kommentarer
Postat av: emma

varför skulle jag INTE anse dig som en av mina vänner? om jag hade skitigt i dig hade jag inte ens pratat med dig gumman...
det är bara det att jag försöker tänka på vilka som verkligen är mina vänner, det är därför jag skriver så ;/

2007-08-01 @ 15:46:21
URL: http://www.butterflie.blogg.se
Postat av: Calle

Hehe.. så du vill att jag ska skriva en kommen tar.. Jag hålla med dig om att det va en mycket lyckad helg.. synd bara i lördags att det inte va någon annan som ville festa vidare.. jaja.. vi ses sen när du har kommit hem.. PUSS älskar dig

2007-08-01 @ 16:28:11
Postat av: Susan

Kul helg=)

2007-08-01 @ 19:09:07
URL: http://eliottsmamma.blogg.se
Postat av: Calle

älskar dig

2007-08-02 @ 19:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0