Haha. .

om man nu ska skriva en kommentar i min blogg, var iaf dig själv då. .

här är "2" tjejer som skrivit till mig i min blogg "Kristin" & "Rebekka" - men dom skriver från samma IP-adress. lustigt. jag känner ingen som heter så, & istället för att skriva ett annat namn kan man kanske hålla sig till ett utav namnen.

Jag har nog en funderare på vem det kan vara, ngn som tog åt sig i ett utav mina inlägg, men visst. är man så feg så man inte vågar stå för vem man är, lugnt för min del. som om jag skulle ta åt mig av ngn annan som inte ens vågar stå för vem den är, det är väl pinsamt om ngt. 

 nä göra lite mat med älsklingen nu , dricka lite vin & ha det mysigt, låter inte dumt de ;)


Puss : )

det gör faktiskt lite ont i mitt jävla ben :/


Kommentarer
Postat av: tess

hade samma problem med min gamlablogg..men det blev värre och värre, så fick ta bort min... men nu e jag ju på benen igen =) Krya på dig! sen blir det gång...

2007-08-15 @ 00:07:56
URL: http://tess1984.blogg.se
Postat av: Susan

Haha....gud vad småbarnsaktigt av dom.

2007-08-15 @ 08:14:03
URL: http://eliottsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0