för mycket.


En vän är någon man delar sin tystnad med.

mina vänner ska finnas där när man behöver dom &
vill ha kul & tramsa ihop.
inte när det bara gäller om pengar.
jag vill kunna unna mig ngt när jag jobbar nästan alla dagar i veckan,
ledig max 4 dagar på en hel månad.
utan att mina vänner ska bli sura.
- är de riktiga vänner annars ?
blir så trött på alla som bara ska komma & tro dom ska bestämma.


Enda sättet att få en vän
är att vara en
.

jag vill ha vänner som man kan vara sig själv med,
utan att behöva tänka på hur jag beter mig.
mina vänner ska finnas bakom min rygg när jag känner att jag faller.
jag har en, en allra bästa vän, hon finns verkligen alltid där.
hon har räddat mig från att ta mitt liv, hon har gråtit tårar med mig,
skrattat med/åt mig, pratat med mig när jag behövt.
vi har verkligen gjort allt tillsammans.
& även fast jag har gjort mycket fel, mycket fel.
så står hon bakom mig än.
hon pekar inte & skrattar inte åt mina fel,
hon hjälper mig att rätta dom. .
tar min hand & leder mig på den rätta stigen
- utan att tycka illa om mig.
jag vet att hon älskar mig för den jag är.
& oavsett om vi inte har pratat på flera dagar är det alltid samma när vi
pratar med varandra igen, aldrig ngn pinsam tystnad.
vi pratar om allt tillsammans.
& jag är evigt tacksam att hon är min vän.
- jag behöver inte ens skriva hennes namn,
alla vet vem hon är.
KATTKISS :D


Du vet inte vem som är din vän
förrän du behöver henne
.

jag klarar mig på dom jag redan har.
- orkar inte med ditt skit snack om att jag är din bästa vän
& att du bara hör av dig när du behöver pengar.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Trist att det ska vara så =/ Jag vet själv hur mycket en vän betyder när man verkligen behöver dom. Å det är riktigt tråkigt när man har en sk "vän" runt om sig som inte bryr sig när det gäller.

2007-08-20 @ 19:08:34
URL: http://sussiie.blogg.se
Postat av: Susan

Vad fint du skriver gums.

2007-08-21 @ 10:15:56
URL: http://eliottsmamma.blogg.se
Postat av: catrine

Gumman ! Jag kan bara säga det samma om dig ! Finns inget ont att säga om den vän jag älskar mest <3. Du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta ! Utan dig vet jag inte vad jag hade varit eller gjort ! Älskar dig otroligt min älskade Klen :D <3

2007-08-21 @ 20:20:37
Postat av: shoegal

fast iof förstår jag att det där inlägget handlar om mig... jag hör inte bara av mig när jag behöver pengar ! men man vill ändå veta att man har en vän som ställer upp.. du slutade höra av dig om sånt som hänt, och därför trodde jag du inte räknade med mig längre. men om det är så du vill ha det, så ska vi nog inte vara vänner längre. så..

2007-08-21 @ 22:05:28
URL: http://www.butterflie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0