fest fest & fest ;)

efter jobb i lördags kände jag mig inte alls kry.
febrig & förkyld.
men som ett sant partydjur, fixade de sig med lite dricka ;)

förfest hemma hos oss, Togge , Stefan, Danne, Babe & jag, ensam tjej, det är inte illa får jag säga ;) !?!
hah, iaf, vi körde kortspelet, men sedan bangade jag & danne. så då softade vi, men jag tog de lugnt med drickan ändå, som sagt kände mig inte så kry. feber hade jag säkert. iaf, kände inte alls för att gå ut, men väl nere istan var det okej, hampan först - segt, tyvärr. & sedan tivoli. drack inget ute & det kändes bra, men blir piggare då. . dansade & febrade mig, fick springa ut var 5;e minut just för jag kände mig varm & sen frös jag ihjäl. så då var det bara att gå in igen :) ! Träffade rätt så många ute igår ändå, : ) Carolin skrämde skiten ur mig, ha, la sin hand försiktikt vid min hals, trodde jag skulle skita knäck, varför vet jag inte riktigt :P ! haha, det var rätt kul & hennes kommentar "alltså, jag skulle kommit lite tidigare & säga hej, men så började ni hångla, så då kändes det inte så rätt" haha, hångla också :P hon är tossig. & andersson bara trodde vi ville se på när han skulle kissa, eeh nä tack ;) ! dom passar bra ihop, lika tossiga ;P ! det var faktiskt helt okej på tivvan, förutom brudar som sätter armbågar i ryggen på en, get over it bitch ! & danne bara tappade sin plånbok - hela hans lön fanns i den, då är man rätt korkad, faktikst. 18000 kr. lycka till att han får se dom pengarna igen, nopp. tycker lite synd om honom ändå.
sen blev det slagsmål också på tivvan, gamla GA barn mot Filborna - Heja Filborna Heja , Heja , HEJA. & tre vakter på den lilla baggen , men han höll fan på att slita sig ändå :P !

haha, sjukt.
värsta fjortisorkestern när vi kom mot tivoli ju.
omg. patetiska männsikor.
"han har blivit sån nu"
.

vi drog hem sen vid en tre tiden, kände att det var dax då, babe skulle jobba klockan 8, & jag halv 12 :P hade klarat av att vara där tills dom stängde, men kändes inte så snällt mot älsklingen & sen dessutom hade jag en syrra hemma på soffan för den delen också :P ! så vi gick då, var väl lika bra det :) !
tog sin stund innan jag somnade, tror det var febern :P

skulle bloggat igår om lördagen, men det gick inte, hade så ont i min rygg - trodde jag skulle svimma. fy helvete. kunde inte hålla tårarna borta nästan på bussen, & när jag väl kom hem var det kört, så hemma idag, + att jag är mega förkyld. ska gå & kolla ryggen så det inte är ischias. . då dör jag. är iof hemma imorgon också, så jag får vila hela mig. .


kan inte mer än tacka för en ordentligt trevlig helg : ) den var kul måste jag säga :)


hör av mig mer sen när jag vatt hos läkaren , Tjing alla.


iaf, vi hade kul i lördags, bilder kommer upp på bilddagboken när dom kommer in på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0