: )

FÖRSTA
riktiga jobbet: 
Vätten :) 
piercing/tatuering: I öronen & i navlen.
riktiga kärlek: Calle. ♥
fiende: Alldeles för många tyvärr. . : /

SENASTE
biltur:
idag, när jag & babe skulle åka rullor ner till stranden, men cattis körde istället :)
köpta bok: lånar böcker av andra .  
film sedd: ngn flyg film , rätt ok : )
dryck: sprite ;P
mat äten: varma mackor med äggröra - MUMS : D
telefonsamtal: med mamma ♥
låt spelad: kommer inte ihåg, hm.
irritation: när jag såg köket.

JAG
vill:
så mycket , & jag ska hinna med allt :)
har: Världens bästa familj, pojkvän och samt vänner ♥
önskar: En problemfri värld..
hatar: Svek (otrohet, lögner, falskhet), ondska
är rädd för: att bli ensam , döden
undrar: Över mycket, mest över saker som inte har några svar.
ångrar: inte så mycket, men lär sig.
älskar: min älskade familj & vänner ♥ , hade inte vatt ett skvatt utan er, & givetvis min älskade Calle.
sjunger: till Singstar, annars väldigt sällan
gråter: för ofta, gärna ensam. . fast mest när jag blir arg & sårad.

JA ELLER NEJ
jag har en dagbok:
Nej, inte längre - blogg har jag ju : )
jag gillar att laga mat: Nje, undviker det helst.
jag har en hemlighet jag inte delat med någon: Det har jag alldeles säkert.

FAVORIT
nummer:
9
färg: ROOOOSA :D
dag: Fredag
månad: april
drycker: Cola, öl, vatten, saft, dricker allt ;)

FÖREDRAR
gos eller hångel:
Helst en kombination av båda två
rött eller vitt vin: Vitt
hemmakväll eller utekväll: utekväll :D

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG
gråtit:
Nej
hjälpt någon: Vet ej? 
köpt något: Ja
gått på bio: Nej
sagt jag älskar dig: ja
saknat ett ex: Nej
skrivit i en dagbok: Inte om inte bloggandet räknas?
haft ett seriöst samtal: Ja
saknat någon: Ja
kramat någon: Såklart! kramar mina barn på dagis - varje dag :)


& nu var man mätt & belåten :) ska in & mysa lite med älsklingen nu, & så blir det grillning imorgon, URMYS.


                                          PUUSS
♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0