Brr. .



skit kallt i vattnet.
verkligen SKIT kallt ;) haha, men jag bada fan ;P
älsklingen var i först iof, men fan, skit kallt - hah. kan inte sluta tjatta.
iaf, vi skulle grillat idag, men palla inte sen. så blir varma mackor & äggröra, så sjukt sugen på ägg.

& idag började vårt hälsoliv, ha.
vafan, det är fint väder ju, så. .
då blir det svårt.
tvärr, :/ men ack den som ger sig.
INTE JAG.
ska ju inte ge upp nu bara för det inte funkade en dag.
jag lovar, det kommer gå, snart.


nu vill jag mest bara ha ngt att dricka, & sedan en puss av älsklingen.
då mår jag bra.
annars ska jag ringa mamma sen :)
Höra om vi ska grilla imorgon när syrran också kommer med älsklings sessan.

nä, ska handla nu :)

hörs sen alla mina älskade bloggläsare .


image109

Kommentarer
Postat av: Susan

Var det så kallt i vattnet? Där ser man...men ni badade i alla fall=)

2007-08-06 @ 21:18:34
URL: http://eliottsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0