test igen ;P

10 favoriter:
Färg:
 rosa :D
Mat: det mesta : )
Band:  de har jag nog inget.
Film:  american history x.
Bok: magdalena graff - de ska bli ett rent nöje att döda dig.  
Sport: sova ;P (de är en sport för mig)
Årstid: sommar
Veckodag: fredag
Glassmak: choklad
Tid på dygnet: hela dygnet

9 för tillfället:
Humör: upp och ner
Smak: ingen.
Kläder: huvtröja & jeans 
Bakgrund: prinsessan & jag.
Nagellack: Inget
Tid: 21.43
Omgivning: rummet.
Irritationsobjekt: surrandet.


8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: linn
Screen name: Va?
Husdjur: katt
Piercing: i öronen
Förälskelse: första, hah, de var väl typ i Nick i Backstreet boys.
Musik: Duvungarna eller något
Bil: hm, ingen .
Kyss: Haha, det var typ på klassfesten i 6;an. av ngn i klassen på sannig & konsekvens.

7 senaste:
Cigarett
: ingen.
Mat: tacos.
Dryck: cola.
Biltur: med cattis igår :)
Kyss: Calle.
Spelad låt: Pink - dear diary
TV-program: sing a long.

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: nä.
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Ja.
Varit med på TV: ja, när jag var jätte liten ;D
Kysst någon du inte känner: Ja

5 nej tack:
Kläder: allt med mkt färg!
Mat: bläckfiskringar
Musik: bang bang och typ oljud
Dryck: rött vin
Personlighetsdrag: elak och tråkig

4 saker:
Du gjorde igår kväll: mös på hampan & stinsen.
Du kan höra just nu: musiken från datorn
Du inte kan leva utan: Min familj & darling & vänner.
Du gör när du har tråkigt: blir rastlös & ringer mina vänner.

3 personer:
Du kan berätta allt för: mina bästa vänner
Du tycker om: mycket.
Du inte gillar: folk som tror dem är något mer än alla andra

2 val:
Kaffe eller te:
Kaffe, men kan dricka te också
Vår eller höst: Vår .

1 önska; har inte bara en önska, har många. så min ända önska blir att allt jag önskar mig kan bli sant.




jag är ju riktigt duktig på detta :D ! hejigen, ska lägga mig nu typ, mega trött. & imorgon kommer äntligen min sessa :D ! älskar älskar älskar älskar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0