svek.

& lögner, finns de något värre ? : /


hur man än försöker så blir de aldrig bra eller rätt. . & är den ena saken avklarad så kommer nästa upp, från ingenstans. . gud va jag hatar de.  att behöva gå runt & vara orolig om de kommer hända igen, de blir så fel. & allt annats om har hänt. Jag vill inte lägga ner min energi i de, men kan inte låta bli heller. . för jag vill ju inte vara den som blir sårad. äch, egentligen finns de väl inte så mycket jag kan göra åt de, mer än att verkligen försöka tro på orden som är sagda. jag blir så förbannat irriterad på mig själv. .






fan, nu blev jag bara så förbannat arg.
försvinn. .




Tack & nu ska jag iväg för att jobba. .
skriver mer sen.
hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0