smärta.

i magen av dess like. . :/
läpparna blev kalla & började sticka lite i dom.
men som sagt, jag överlever .

ibland kan jag komma på mig själv, tänker mycket dumt om någon eller bara stirrar - de är rätt kul ;D ! kanske inte just att tänka något dumt om någon, men att komma på sig själv. & ibland är jag faktikst väldigt elak i mina tankar. men va gör de, dom vet ju inget ;D !

ja, lön imorgon. kommer vara slut innan jag får dom typ. . nä, ska inte handla något denna månaden, förutom klänningen på Lindex ;D ! sen , kanske bara ett par rosa byxor, men sen INGET. kankse på gina, men där har jag ju presentkort, så de får jag ju : ) ?! & måste ha en vit tröja, ska göra tryck på den på dagis. : ) men sen inget : ) ?!

idag på jobb ;P hah, så när jag satt & städade så såg jag ngt som rörde sig, dirket tänkte jag på spindlar så reste mig snabbt som fan upp från golvet ;P & visst de var en spindel, så ropade på yola ;P! men hon var ute & rökade så hon var inte mycket till hjälp, men så kommer där ett barn (hon är 3 år), springer in & hämtar lite papper & tar spindjävlen, HAHAH . kan säga att jag blev duktigt imponerad, jag som är 17 år äldre än henne vågar fan inte ta en spindel så kommer hon . . : ) haha. . vet vem jag ska kalla på om jag ser fler spindlar ; ) !

idag fick jag inte sluta försen klockan 17 :S mega segt, men ändå inte så trött nu (bara för de var jag tvungen att gäspa;P) men klockan är lixom sju nu, ;P så bara vatt hemma en timme & de känns mycket längre än så. & ändå ska jag lägga mig snart ;P haha, gud va knasigt de blev. & vet ni nu då, jo jag blev sugen på smörgåsrån. så ska ringa in till min mamma (som dricker kaffe hos eva) & be henne följa med mig upp & handla, har ju ont i magen så de kan vara farligt om jag går själv (?) ! Fast & andra sidan - orkar jag gå upp ? :P har en halvtimme på mig & bestämma mig ;D !

& ja, jag öppnar på tors & fre, halv sju ska jag befinna mig på borsten. moget :S ! kommer somna med alla ungarna, men å andra sidan så slutar jag 12 ;D ! så då blir de väla, för imorgon har vi lixom personalmöte :S ! hoppas innerligen att de är något gott som bjuds på ;P ! & vet ni vad jag kom nu ? att jag ska köpa träningskort ju denna månaden så jag kan äta allt de där goda ;D ! men vafan, de fixar jag :D !

japp, & snart så flyttar jag & älskling. :) ha, som vi kom på idag, de kommer bli rätt mycket vi måste köpa endå :P! menvafan , de fixar vi :) ska ju somsagt måla om , & jag har börjat fundera lite på den där cirklen babe har pratat om- de kan nog vara rätt snyggt ändå ;P ! haha, vi får väl se kanske ? : ) ih, snart snart så :D !

nu har jag fått mina rån :D ! mums säger jag ;P ! nä, nu orkar jag inte skriva mer efter vatt ute med min mor :D ! så nu tar jag lite vila ;P !




ska bli bättre med att uppdatera här mina vänner :D :)
PUUSS från mig.


saknar min älskling massa massa massa .




& äntligen på lör så ska jag nog få busa med min sessa - hoppas & längtar :)




idag har de vatt en knasigdag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0