punkt.

slut,
så är de bara.

- jag vet inte vart jag ska börja eller sluta. . allt känns upp&ner. & de är förbaskat jobbigt, kände i morse att de var ngt som var fel. men fortfarande kan jag inte sätta fingret på de.
& när jag hade vatt med Cattis på väla & blivit jätte fattig så bara ringer min telefon, & de är Jonas på vätten - "tänkte bara höra om du är sen idag?"     "sen?"     "ja, du ska börja jobba nu klockan 17" - VAAA? panik. . som tur va körde Cattis mig : ) tack. & nu är jag hemma, har prövat hela min garderob känns de som ;P ! men får se vad som hamnar på mig på lördag. något kan jag tänka mig : ) ! jag lär ju inte gå naken (?) . .

- jag är så paranoid. tänker det värsta, alltid. iof, jag vet varför jag gör de.  . men jag vill inte. men hur mycket jag än försöker så kan jag inte sluta. så rädd för att bli sårad. . av vem som helst, ständigt på vakt att något ska hända. kan inte slappna av & känna att jag faktiskt kan vara värd . .                      att folk kanske kan tycka om mig.
men alltid är de samma visa. . blir så trött på mig själv. & ibland har jag tänk, men icke. jag ska aldrig mer, jag sårade för mycket då, & jag vill inte bli sårad, så varför ska jag såra ?              men ibland är de svårt : / speciellt när den bara ligger där.                                                                                   jag skulle aldrig göra de igen. .
                                                              (v)

- När ingen vet när ingen ser din ensamhet
  när ingen anar vad som sker, när ingen vet
  när ingen andas mot din hals i hemlighet
  när ingen håller dig hårt då är det kallt
  Det är tomt när ingen vet  . .
                                               / sara löfgren.
                                                                                      image30
 

- idag har de inte varit en bra dag. hade mest av allt bara velat ligga i sängen & inte göra något alls.
men , jobb & jobb. & snart ska jag nog sova lite, behöver nog sömn kan jag tänka mig.



- jag har älskat dig från första stund, & det är föralltid du & jag älskling.
jag är så glad att du är min ! jag vill dela mitt liv med dig, & jag älskar dig som ingen annan förstår.


                                               image31


det enda sanna man kan säga om de förflutna är att de inte är här längre. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0