mysfaktor,

hundra. . : )
Hampan ikväll med Frida & Cattis, (tänkte även skriva dit rebecca bara av ren vana). kommer nog vara fler som kommer dit ; D ! jag längtar, för nu är jag fruktansvärt rastlös :S ! FAN. det kliar verkligen i hela kroppen.

& jag hade nästan skrivit klart mn blogg, då trycker SMART madde bort skiten , Oh. blir ännu mer tokig. : /


iaf. trött är jag , & idag efter frukosten så bara hade jag morgongympa men barnen , haha - "madelen, du är tokig. . bara så du vet" TAACK :D  ! tur jag inte är som alla andra ;P!


FAN va rastlös jag är. sjukt :S !




jag ska sova NU . . tror jag typ är trött, men så . . äch vet inte vad jag snackar om ens.





JÄVLA SKIT. .
jag är så lätt irriterad , så nu ska jag sova så de går bort.






alla tyckte om min kepa idag ;D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0