livet.

det är inte lätt. .
& speciellt inte när de är svårt.

idag är de sol : ) ska snart ut & lägga mig på altanen & få lite sol på min bleka hud. sedan bort & fika med morfar & moster. & sen tror jag de blir en liten promenad med Cattis. 

igår på jobb var de hur bra som helst, hur bra väder som helst, spelade fotboll, åt glass & bara slappade i den härliga solen. det kallar jag sommar lixom, & jag hade på mig mina nya skor ;P UTAN att få skoskav ;P det är ju ett under ;P ! wiho. .


 så var vi ute i trädgården, så började en pojke att gräva i sandlådan, så frågad en av personalen vad han grävde, så svarade han "jag ska gräva upp mormor" . . det skar sig verkligen i mitt hjärta. vad säger man då lixom ?

jag mår illa av allt tänkande, jag kan inte bara låta de gå, låta de vara över. . de maler som fan i huvudet. "tänk om, tänk de, tänk så" TÄNK INTE . .  snälla, sluta & tänk.

saknaden kommer man aldrig över, tyvärr : ( !


jag älskar dig som jag aldrig har älskat någon innan. & jag älskar dig från botten av mitt hjärta, aldrig skulle jag lämna dig för något. jag älskar dig & de är dig jag vill leva mitt liv med. . kan inte tänka mig något annat.
Together we're the very best, and everyday I love you, darling.
jag älskar dig Calle, föralltid, oavsett.


nu ska jag typ hoppa in i duschen & sedan kanske sola, eller tvärt om ? det är lixom inte allt för varmt än på altanen ;P ! eller så är de jag som är en kyckling ;P ! äch, får se. hih.



jag mår bättre. .




/ taaack.
nu ska mamma sitta här också :D
jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0