kvällsfika.

igår kväll, mer sånt tack.

skulle bli jag & cattis som skulle ha de mys igår på hampan. men sen kändes de lite ensamt, så vi beslöt oss att anders & togge också fick följa med, & älsklingen kom också :D ! så det blev en hel mysig kväll, kaffe, varmchoklad & slutlingen en öl ;) ! muma. kan de bli bättre lixom ? nja.  
nu har det lixom blivit hampan igen , & då är de sommar, även fast man får sitta med filt & vid värmelampan så är de SOMMAR ;P !  & det är verkligen underbart, saknad av en viss rebecca finns ju trots allt. det var lixom alltid vi som satt kvar sist på hampan, rundast under fötterna skulle vi ändå ge oss på dom där cyklarna, & nog fan cyklade vi ;) ! eller så promenerade vi, & då var vi hemma efter 2 timmar ;P ! ha, men underbart var de.
saknaden är otroligt stor, en vecka idag & du har minst 51 veckor kvar : S ! SINNESSJUKT.

- alltså på jobb försökte jag dränka vår guldfisk. .
- VA? du kan väl inte dränka en guldfisk heller ?
- klart jag kan, spolar vatten på honom.
- madde, du pratar om en fisk ?
- ja?
- dom lever i vatten. .
-justfan.

det var himla roligt innan jag själv kom på vad jag snackade om ;P HAHAHAH ..





Cattis säger att jag har blivit shoppingberoende. . men nä säger jag , jag älskar ju bara att handla. : )




nähörrni, nu ska jag till jobb så jag kan SHOPPA mer - me love ; ) ! wiie. .




& babe, i miss you, ses ikväll, & då är de pussmys :) !









"detta kommer bli en bra dag : )"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0