kluven.

med allt.

jag vet inte vad jag vill längre. allt har bara blivit så svårt, jag kanske bara hamnat i den där hålan igen, & kommer snart upp. men att jag hittade det, de gör de inte mycket bättre. jag kommer tro något innan jag får veta, men tänker inte ta upp de själv. tänker nog aldrig ta upp de, för jag vet hur de blir med allt. & det är sjukt jobbigt. jag lägger ner för mycket på allt som inte har någon mening. men ändå är de det som är så intressant. Fan. jag vet inte riktigt längre. . hur allt blir.
jag skulle mest av allt bara vilja stryka de som jag har sökt upp, stryka från hjärnan, men ändå så vågar jag inte, tänk om de är så som jag sagt, då är de ju jag som blir sårad i slutändan. & vill jag de, orkar jag de. . (?).
att allt ska vara så jävla komplicerat. .
jag vet inte varför jag sitter här & gnäller över de, kanske för att få ut de, Cattis har fått höra de ett par gånger & ändå kan jag inte sluta tjatta om de. . varför lixom ? ont i magen för jag vill inte att de ska vara så som jag tror.
jag vill inte bry mig om de, men nog fan gör jag de ändå. . gå & häng dig madde.


iallafall, igår så mös vi på hampan : ) jag & cattis med varmchoklad & resten med massa öl & cider . . de såg rätt frestande ut, men jag höll mig ; ) ! ha, iaf. så var där en kille som började ragga lite lätt på frida, så när vi skulle på toa så jag bara "& frida, vem är han Elias" så bara står han bakom oss, HAHA, så de var rätt ut på utedasset där. & när vi står där så kommer de fram en kille , "är de kö?" Jo, de är ju de , men de är ju toa där för dig. . så kommer han ut "jo, de var ju lite svårt, för de var ju pissoar" , så både jag & frida börjar asgarva, (vi trodde ju att han menade att han skulle baja) men så efter en stund kom vi på att han menade att de skulle vara svårt för oss att pissa där. . HAHA , så jävla tröga. rätt så klockrent ;) ! sen efter en stund beslöt vi oss för att röra på oss, Cattis & frida skulle åka karusell, & jag ville ha sockervadd. så jag & rebecca sprang in på toan, men där var inget papper, men de fixade rebecca hur bra som helst. HAHAHA "bättre våt om händerna än ett vått underliv" HAHAHAHAHAHA. . (ni måste lixom vatt där för att förstå de roliga i de hela) så när vi äntligen beslöt oss att vandra till tivolit & jag gav bort min filt efter att en kille tjattat om att han frös, (ta på dig mer istället, du ser väl att jag har filten PUCKO, hah) så bara var tivolit stängt ;P HAHAHAH ! & inte nog med de, han som fick min filt, han skulle ju ändå gå puckot. så varför tjatta sig till den i säkert 20 minuter. iaf, fridas ragg ville att vi skulle följa med till pianobaren, men jag & rebecca sa blankt NEJ, så vi tog varandras hand & promenerade bort mot stinsen, efter bara ngra få sekunder hör jag en springade Togge efter oss ;) & när vi precis nästan kommit till knutan ringer mig telefon, de var Cattis ;P HAHAH "vänta på oss, vi kommer nu" & när frida kommer fram till oss "vafan de va ju gratis sprit hela kvällen" Jaha ? men jag dricker inte ;P HAHAHAHA ;P ! väl inne på stinsen tog jag som starka grejorna , - cocacola ;D ! men de kändes som jag var fullast, (var fruktansvärt övertrött). & togge bara satt där lixom, Stackare. .men han tyckte de var kul , (han vågade inte säga ngt annat). klockan 00 beslöt jag & Cattis att nu tackade vi för oss, & jag dansade mig ut , allt för rebecca ixom ;D !! haa.

& nu ska jag snart till jobbet, bara 5 timmar idag - sköööönt : ) & ikväll ska jag nog inte göra så mycket, bara ta de lugnt. & på valborg är de grillning & sedan FEST . & då ska magen vara bra : ) ! så de kommer bli underbart.
& den 9 juni, maskerad för hela slanten ; ) jag tänkte först hora & Togge pedofil ;P HAHAHAH! men eftersom rebeccas släktingar kommer vara där, känns de kanske inte så lockande ;P ! ha, när vi måste skärpa oss : D !


nä, om jag kanske ska göra ve mig ? orkar jag, & jag sitter & funderar på om jag ska cykla eller ta bussen. jag vll inte vara lat, men ändå så orkar jag nog inte, men jag ska fan cykla :P ! jo, de ska jag, sen ska jag cykla en extra runda ;P ! & sedan springa & ta min boll idag ? jo, de ska jag nog. för nu jävlar. 


ibland känns allt som ett spel & nu är de gameover. .  



& imorgon kommer nog min älskade sessa :D ! Oh, få mysa med henne är ju bara de bästa som finns (även darling) . Ih, & på måndag ska jag klippa mig ;P de löser sig allt. :) fullspäckad. men jag älskar de, & på tis är jag också ledig. jippy. . (för dom har inte sagt ngt på vätten om den tisdagen) så jag förmodar att jag är ledig. . :) 








                  image37

                                                                                                            jag älskar dig






jag är inte en pratare, jag är en skrivare. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0