jag dödar mig själv.

med den tanken . .
fan.


igår var de riktigt sommar, glass i hamnen med jobb, & sen grillning på kvällen :) & bara satt & mös på cattis altan, iof med filt & värmelampa ;P men underbart var de, & bara HON & JAG - när var de lixom ?! saknat.
& jag höll på att sätta fyr på hennes altan, ;P hah, & då hade jag inte fått komma hem till dom igen (inte ens om de inte var meningen) HAHAH, den meningen kommer hålla i sig länge, de var lixom förrförra sommaren när vi grillade korv med dom andra ;D ! då de egentligen var en soft kväll, men poff förvandlades de till en festkväll ;) ! sjuka sommrar vi har haft :D ! & sjukare kommer dom bli . . : ) nu är de ju bara jag, cattis, togge, anders kvar av vårt "gäng" . . dom andra har skaffat sig ett liv verkar de som ;D ! jag kommer aldrig lämna iaf ;P !

idag är de jobb igen :) grillning igen,ha. kommer bli fet :/ & jag märkte de, jag har blivit jätte tjock. ska verkligen skärpa mig nu, ska bli smal, jätte smal. 

                       image28

& vet ni : ) idag är de bara 8 dagar till JAG fyller år :D ! wiiho. . jag vill ha så mycket, men ändå så lite :P ! jag vet inte, jag har iof redan allt :D ! & idag är de första april ;P ska lura Karolina - om jag kommer på ngt bra bara :) ! hi



& jag har världens bästa pojkvän, jag älskar dig
f  ö  r  a  l  l  t  i  d - alltid. (v)



nu måste jag duscha mina vänner :D ! sen till jobb, & grilla. efter de ska jag träffa Sonia, promenera en liten stund med henne . hääärligt- : )





/ hej.
 


Kommentarer
Postat av: Susan

Mys med glass och grill och underbar sooool. Puss

2007-04-04 @ 08:26:27
URL: http://eliottsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0